Januar Blog challenge #16

Et billede fra en uforglemmelig dag

PicMonkey Collage

Jeg har haft mange af sådan nogle dage i 2014. Men jeg har valgt at tag en dag fra Juni måned. For den var så fantastisk. På den dag var jeg sammen med to veninder, og om aften var jeg til en super hyggelig sommerfest,  med lækker mad og fed stemning. Det blev lidt sent, for vi ente med te og kaffe ved bålet. Det var super hyggeligt.  Hvis i vil læse mere om dagen, kan i gøre det her.

Som sagt har jeg haft en del ufoglemmelige dage i 2014. Så her kommer der lige nogle flere billeder:

Jeg elsker Oscars show. Og i 2014 fik min veninde og jeg den skøre idé at det skulle vi da ind og se i biografen. Stemningen var super fed, og vi var vågen hele natten så vi kunne klappe med da de danske nomineringer kom frem. Ellen var en super fed vært og det var en fantastisk oplevelse. Så fantastisk at vi gør det igen i år. Sidste år tog jeg i direkte i skole. Men jeg var så træt og helt færdig da jeg kom hjem. Så i år tager jeg hjem. Både for min egen og læres skyld 😛

IMAG0308i

Jeg har før skrevet om den her dag. Men det er og bliver en uforglemmelig dag. Så den synes jeg skal med blandt de andre dage. Vi var først en tur i skoven. Der fra gik den til haven, hvor vi fik en lækker is og nød stemningen. Til aften dækkede vi op til en lækker middag imens, men mormor og morfar tændt op i grillen. I kan se flere billeder fra dagen lige her.

DSC_0725

I sidste år var The Maze Runner en film der blev snakket utrolig meget om. Og min veninde og jeg skulle da også ind og se den. Men en mandag morgen var der dumpet en mail fra forlaget Rosinante & Co med en invitation til en sær visning af filmen. Vi var inde og se den en måned før alle andre, og vi var nogle af de første i verden der så den. Og hold nu op, hvor var det en fed oplevelse! Efter filmen var jeg sammen med min familie, og det var en super hyggelig dag. I kan læse mere om det her.

Til min fødseldag fik jeg to billetter til Zoologisk have af min mor og hendes kæreste. Så min veninde og jeg tog der ind i August, og det var en fantastisk dag. Vi havde det som altid skide sjovt. Næsten sjovere end børene *hehe* og vi nød bare at gå rundt der inde. Vejret var fantastisk og dyrene var vildt aktive, så det var rigtig fedt at være der inde. Hvis i vil se flere billeder fra dagen, kan i se mit indlæg her.

Jeg har aldrig set Halloween i Tivoli. Men vi var 3 veninder der gerne vil ind og opleve det, så en dag i November tog vi afsted på en solrig dag. Og det var en fantastisk hyggelig dag. Og jeg skal helt sikkert ind og opleve det igen i år. I kan læse mere om det her.

I sidste år tog min veninde og jeg til bogforum. Jeg smiler stadig når jeg tænker tilbage på alle de smukke bøger, og de fantastiske mennesker som vi mødt der inde. Jeg glæder mig til at jeg skal opleve det igen i år. I kan læse mere om dagen her.

I December måned havde jeg nogle super hyggelige juledage med familien. Da jeg tog det her billede var jeg på juletur med min søster og mor i København. I kan læse mere om dagen her.

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

