Januar Blog challenge #12

Et billede af en, der gør mig glad

PicMonkey Collage

Min veninde og jeg. 

Da de her billeder blev taget, var vi på vej ind, for at se Disneys Den lille havfrue – The Musical. Vi skulle se den i Operaen. Ingen af os havde været der før, og vi var endt et sted i København, som ingen af os kendte eller vidste hvor lå. Så min veninde og jeg stod og lignede et stort spørgsmålstegn. Og selvfølgelige skulle det blæste som, jeg ved ikke hvad. Men humøret var højt, og vi fandt Operaen. Pyha. Og hele aften var en fantastisk aften.

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

