Instaspam.

Fra uge 2 i 2015.

  1. Prøver at pleje min sygdom med te og tv serier 
  2. Min veninde og jeg var på café tirsdag aften
  3. Og efter vi havde spist, så vi Hobbitten. Fantastisk film!
  4. Om torsdagen fik min veninde og jeg lavet ribbenstegsandwich. Mums

  1. Jeg trodser vejr og sygdom for at tag til kusines fødselsdag
  2. Jeg opdagede at jeg havde vundet LEGEND hos Forlaget Carlsens Facebook side.
  3. Havde fri billetter til filmen Mr. Turner. Så min mor og jeg valgt at se den i går

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Instaspam.

Skriv et svar

