Januar Blog challenge #11

Et billede fra en fest

PicMonkey Collage

Der har været en del festlige begevinligheder i mit 2014. Min grandkusine blev konfirmeret og min søster blev student. Der var hele 3 runde (en 20, 50 og 80 årig fødselsdag) fødselsdage i vores familie.

Derudover har jeg været til 3 sommerfester. På gangen vandt vi årets julekonkurrence på kollegiet. Så i Januar måned stod vi lige pludselig med to rammer Somersby til 10 mennesker, så det skulle da fjers med en julefrokost. Og sidst men ikke mindst var der to hygge druk aftner i Maj måned. Blandt dem var vi nogle venner fra Ventilen der samles til Eurovision Song Contest.

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

