Januar Blog challenge #10

Et billede hvor jeg er ude i naturen

IMAG0299

I løbet af 2014 kom jeg en del gange ud i skoven. Men jeg kunne ikke finde et billede, hvor jeg er alene. Så i får lige et billede med min mormor og jeg, der nyder en frokost. Hele den dag var bare rigtig hyggelig. Min kusine, søster og jeg var oppe hos mine bedsteforælder. Det var i Maj måned og vejret var super lækkert, så mormor besluttet sig for at hun vil smøre madpakke,  som vi kunne tag med ud i skoven. Det var en skøn dag, og jeg håber at vi får lavet sådan nogle ture i år.

Fik taget en del billeder, så her får i lige nogle flere af dem. 

IMAG0292IMAG0304IMAG0295IMAG0294IMAG0300IMAG0308iIMAG0305

 

 

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

