Januar Blog challenge #9

Et billede fra et sted jeg har besøgt

PicMonkey Collage

Jeg har været en del steder i år. Så det var svært for mig at vælge dagens billede. Men et sted jeg har besøgt meget i år er biografen. Jeg har set 29 film i forskellige biografer, og de fleste af dem har været utrolig gode, men der er også nogle der har skuffet mig. Dog har jeg nydt at være i biografen, og der har været nogle spændende arrangementer i blandt dem. Her kan du se. (og læse filmens anmeldelse, ved at trykke på filmens navn) hvilken film jeg har set i løbet af året: 

  1. The Secret Life of Walter Mitty. Hillerøds biograf. 
  2. Frost. Hillerøds biograf. I 3D
  3. Familien – August: Osage County. Lyngbys biograf.
  4. The wolf of wall street. Holstebros biograf. 
  5. 12 Years a Slave. Hillerøds biograf.
  6. Nebraska. Dagmars biograf.
  7. Klassefesten 2. Hillerøds biograf. 
  8. Saving Mr. Banks. Palads.
  9. Captain America: The Winter Soldier. Næstveds biograf. I 3D
  10. Divergent. Hillerøds biograf.
  11. Bogtyven. Palads.
  12. The Other Woman. Lyngbys biograf.
  13. Grace of Monaco. Lyngbys biograf.
  14. X-Men: Days of Future Past. Næstveds biograf. I 3D
  15. Maleficent. Hillerøds biograf, og i Lyngby. I 3D 2 gange
  16. En flænge i himlen. Hillerøds biograf. 2 gange
  17. 22 Jump Street. Hillerøds biograf. 
  18. Forelsket i New York. Palads. Kinotur
  19. Bad neighbours. Lyngbys biograf. 
  20. Lucy. Hillerøds biograf.
  21. The Maze Runner. Palads. 2 gange
  22. Hundredefodsrejsen. Hos Nordisk film. Kinotur
  23. Fasandræberne. Hillerøds biograf.
  24. Love, Rosie. Palads. Kinotur
  25. Dracula Untold. Lyngbys biograf.
  26. The Hunger Games: Mockingjay – Part 1. Hillerøds biograf.

 

 

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

