Januar Blog challenge #7

Noget jeg har spist i løbet af året

is

 

Jeg har fået utrolig meget lækkert mad i løbet af året. Og jeg har åbenbart været glad for at tag mad billeder i år. Noget af det jeg har spist meget af i løbet af året er i. Jeg elsker is, og jeg kan se at jeg har fået en del is i løbet af 2014. Den første gang jeg fik is, var den 1 Januar. Vi skulle havde haft vafler og is til dessert, men vi var så mætte, så vi gemte det til morgenmaden. Den sidste gang jeg har fået is var den 23 December til min søsters fødseldag, hvor vi fik Daimi iskage. 

Paradis is har jeg været mit yndlings is sted sidste år. Jeg synes at de laver nogle vildt lækkere is, og der er ikke en af deres is, hvor jeg har sagt, ej det er altså ikke lige mig. Af dem jeg har prøvet jeg været ret glad for deres Hyldeblomst is. Den er super frisk og dejlig let. Jeg fik også smagt Frozen Yogurt, og det er jeg også blevet ret vild med. Jeg elsker deres lette is, og at man kan mixe det sammen som man har lyst til. På Nørrebor er der en lille butik, hvor de sælger Hansens flødeis, og det er også utroligt lækkert, hvis man har lyst til fløde is. I sommers blev jeg ret glad for Sun Lolly, Så jeg fik købt en del af dem, hvilket er meget lækkert, for så har jeg nogle til den her sommer 🙂

Andre retter jeg har fået i 2014:

Hvad har i spist i løbet af 2014?

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Januar Blog challenge #7

Skriv et svar

