Instaspam.

Fra uge 1 i 2015.

  1. Elsker når der er faldt sne, så jeg var ude og tag et par billeder af det.
  2. Endnu et billede fra min gå tur.
  3. Og det sidste sne billede på instagram. I kan se flere her.
  4. Har fået den nye bog i Crossfire serien. Som er fra Politikens forlag.

  1. Jeg har vendt den sidste side af Den fredløse af Carina Evytt og det blev årets sidste bog.
  2. Et billede af vores fine nytårs bord til Nytårsaften.
  3. Min veninde og jeg fik en lækker nytårs menu. 
  4. Kl er 00 og flaksen er blevet sprunget, og grænsekagen står på bordet. 

  1. Der blev skudt en del af på Nytårsaften.
  2. Der blev skudt en del af på Nytårsaften.
  3. På årets første aften så jeg Austenland. Som er en super skøn film.
  4. Den 2 Januar var jeg inde i Tivoli, så jeg fik brugt mit nye årskort.

  1. Effie og jeg slapper af på sofaen. 
  2. Familien og jeg er til nytårs koncert i Falconer Salen
  3. Jeg fik købt mig et julekop i Tivoli, som jeg er stor fan af. 
  4. Min aftenmad lørdag aften. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Instaspam.

Skriv et svar

