Året der gik – 2014. Del 2.

7

I hele Juli måned havde vi sommerferie og det var virkelig skønt! Og sikke en ferie. Jeg var en del ude hos folk i Juli måned. Blandt en mini ferie hos mine bedste forælder, og nogle dage i København hos min mor. Som i kan læse om her 1, 2 og 3. Sidst i Juli måned var jeg på Ventilens sommertur. Det var min 3 og sidste tur. Så det var lidt trist, for det var en rigtig  god tur som altid. Den sidste onsdag i Juli, måtte jeg sige farvel til Ventilen, og det var lidt mærkeligt.

I juli måned kunne jeg fejer 2 fødselsdage. Den ene var min onkels 50 års fødselsdag, som blev fejret med en stor fest, og den anden var min som blev holdt ude i skoven. Det var  en perfekt dag! vejret var super lækkert, og der var sådan en god stemning ude i skoven. Jeg var så heldig at få ny mobil af Jimmy i fødseldags gave, og en masse andre lækkere gaver fra familien. I måneden fik jeg læst 5 bøger, og jeg fik besøgt biografen 4 gange, samt cafeture og en shopping tur.

8

Når det kommer til August måned er jeg usikker på om jeg overhovedet var hjemme i den måned. For der skete vildt mange ting. Der var 3 store oplevelser som jeg særligt tænker på når jeg tænker på August måned. De 3 ting er: Et før arrangement med en før visingen af film The Maze Runner. Jeg fik invitation af Rosinante & Co, og det var en super fed aften. Nr to ting er min oplevelse som min  veninde og jeg have da vi var inde Disneys Den lille havfrue – The Musical,  i Operaen, jeg har aldrig været i Operaen. Så det var en stor oplevelse. Den sidst ting var en særlig overraskelse, som min mor havde planlagt for familien. Der var ingen der vidste hvad eller, hvor det var, så vi var ret spændte.  Det vidste sig at være Copenhagen Summer Dance, som var et utrolig fedt danse show. Min veninde og jeg var også en fantastisk tur i Zoo. 

Jeg var til 3 familie fødselsdage (min fars, Morfars, og mormors søster), de var super hyggelige, og meget andreleds på hver deres måde. Jeg har haft dejlige weekends hygge hos Jimmy. Min veninde fra Jylland  var også forbi, og vi havde nogle super hyggelige dage sammen. Det var også i August måned at jeg begyndte at eksperimentere med osteboller og Smoothie. Begge ting blev overraskende gode, og det er ikke sidste gang at jeg laver det. 

9

September var lidt mere rolig ind de to forerige måneder. Jeg var syg, og udover det koncentreret jeg mig en del om skolen, da vi havde nolge vigtige opgaver lige op til vores eksame. Min veninde og jeg var til en Kinotur med filmen Hundredefodsrejsen ), som vi så hos Nordiske film. Jeg har aldrig været der, så det var sjovt at se stedet. Jeg havde nogle spontan aften hos en anden veninde, hvor vi hyggede os med pizza og film. Jeg fik købt The Sims 4. Jeg havde sagt til mig selv, at jeg ikke vil købe det. Men da jeg så andre spille det, måtte jeg også eje det. Udover spillet fik jeg købt mig en lyskæde som jeg er vildt glad for.

I September måned afsløret jeg at min mor og jeg var i gang med et sammenarbejde med Ventilen. I starten af året begyndte de at arbejde på en bog, og de spurgte om vi havde lyst til at være med i den. Det var ret spændende at lave det, og i dag er jeg glad for vores kapitel i bogen. Jeg deltog i min første #sortsuperego, og der har været nogle rigtig sjove bog udfordringer.

10

I Oktober skete der en del ting. Både når det kommer til skolen, og alt det andet. I skolen var til grundforløbs eksamen, og jeg bestod. Efter efterårsferien (som blev holdt hos Jimmy) startede jeg på hovedeforløbet. Der mødt vi en masse nye mennesker, lære og nye ting til faget. Vi havde en masse navnelege, og vi skulle vælge hvilken retning vi vil tag med uddannelsen. Der valgt jeg PHP. Jeg var lidt i tvivl, men i dag er jeg ret glad for at jeg valgt den linje.

Udover skolen fik jeg oplevde en masse hyggelige ting. Jeg var til to fede film oplevelser. Den ene var en familie tur, hvor vi så Fasandræberne. Den anden tur var en Kinotur med min søster, hvor vi var inde og se Love, Rosie.  Min mor og jeg var til Ventilens 15 års jubilæumskonference. Sidst men ikke mindst var Jimmy, en veninde og jeg ude og bowle, jeg var til fødselsdag, og jeg deltog i efterårets Read-a-thon.

11

Min November kom og gik. Jeg fik oplevet nogle fede ting i løbet af måneden. Jeg var blandet i Tivoli ( i kan læse om dagen her og her) med veninderne, hvor vi fik set deres Halloween ting. En anden veninde og jeg var til bogforum, her mødt nogle fantastiske forfattere, og søde bloggere. Jeg var blevet inviteret af Rosinante & Co, som gik med om formiddagen, fra kl 12 gik min veninde og jeg for os selv, og det var en fed oplevelse, for så fik vi set, hvordan bogforum var fra forlaget side af, og vi fik tid til det vi ville opleve.

I løbet af måneden begyndte jeg at tænke på mine gaver til familien. Jeg havde en dejlig weekend hos mine bedsteforælder, og en hyggelig spille aften hos min onkel. Min veninde og jeg var inde og se den længe ventede The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 og sidst men ikke mindst var jeg og en anden veninde på en fed shopping tur i Lyngby, også havde jeg en hyggelig 1 søndag i advent i København. 

12Min December måned stod på ren julehygge med familien. Jeg var på to juleture en i Tivoli og en med min mor og søster. Jeg havde en lækker raclette aften med pigerne. Den 19 fik jeg juleferie, og i den stod den på en fødselsdag, og julefrokost. Min nytårs aften holdt jeg hos min veninde som var stille og rolig.  Jeg fik ikke læst særlig meget, og jeg kom heller ikke i biografen. For jeg valgte at slappe af og nyde min ferie. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

