Filmene i 2014 #2

I August viste jer der her indlæg over hvilken film jeg havde set fra Januar til Juni. Her kommer de film jeg har set i perioden fra Juli til December. 

          

Hvis du vil læse min anmeldelse af film, skal du bare trykke på billedet. 

Jeg nåede at se 29 film i, hvilet må sige at være en hel del film! Meget mere end jeg lige havde planlagt. Men det har været nogle gode film. Der har kun været nogle få skuffelser som Bad neighbours og Lucy. Til gengæld er der også en del der har filmene Forelsket i New York, Hundredefodsrejsen og Dracula Untold overrakset mig positivt og jeg er glad for at jeg fik set dem i biografen.

Har i haft nogle gode film oplevelser i år?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Filmene i 2014 #2

    • Hej 🙂

      Det var noget af et spørgsmål. For der er mange fede film i blandt dem, og der er noget for enhver smag. Jeg har blandt andet selv købt En flænge i himlen. Som er perfekt til en tøseaften. Men når filmene kommer ud så har jeg også planer om at købe The Maze Runner, og The Hunger Games.

      Hov det var vist mere end en film

Skriv et svar

