Januar Blog challenge #2

Dit bedste køb til dig selv

IMAG2263

 

Der er uden tvivl min nye bærbar! Den er super fed, og jeg har næsten brugt, hver dag siden jeg har købt den. Dem gamle jeg havde, var ved at stå af, og det var en jeg havde arvet fra min eks. Så jeg trængte til en ny bærbar. Den køre med Windows 8 (det skulle jeg lige vænne mig til!) og den kan alt det jeg har behov for. Så det er super lækkert. 

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Januar Blog challenge #2

Skriv et svar

