December 2014

Tb4

Jeg elsker December. Det er min ynglings tid på året, og i år har min December måned været rigtig hyggelig! Jeg har en god balance med mine aftaler, og tid til at være hjemme, og det har været rigtig rart. Udover juledagene med min familie. Så er der to andre ting jeg husker med et smil på læben, og det er min juletur i Tivoli, og min juletur i København med min mor og søster. I Starten af December mødt jeg også Bubber, som var en blandet fornøjelse. Og jeg kunne starte ferien med 2 12 taller som jeg har fået i December måned. Jeg har haft to ugers juleferie, og jeg har nydt dem fulgt ud med familien, og tidsfordriv med bloggen og bøgerne. 

         Let it snow (Paperback) 

Jeg har læst nolge fine bøger i December måned. Jeg havde håbet at jeg fik læst mere i min ferie. Men der skete så mange ting med familien, så der var ikke rigtig tid til det. Jeg er stor fan af de to John Green bøger som jeg fik læst. Specielt Let it Snow var den bedste læse oplevelse i den her måned. Den fredløse af Carina Evytt var rigtig spænende, og jeg elsker det at hun har enhjørningerne med, og at hendes historie forgår før vores tid. Det gik utrolig hurtigt med at få læst de to første dele af bogen. Men i den sidste del gik jeg død i den, og jeg havde svært ved den slutning, som Carina har givet bogen. 

Jeg kom slet ikke i biografen i December måned. Min kusine og jeg skulle havde set den sidste Hobbitten. Men der kom noget i vej, så det blev aldrig til noget. Hvilket var lidt trist. Men jeg skal se den i Januar med en veninde. Og den eneste film jeg vil se udover Hobbitten var The Riot Club, men den vidste de detsvære ikke i særlig lang tid i Hillerød. Så den må jeg se, når den en gang kommer ud på film.

I December har vi haft nogle spændende fag. Vi har kun haft dem i en uge, men de har været ret vigtige for vi har fået krakter for dem. Så de kommer til at stå på vores parpir. Der udover bliver vi vuderet en gang i Januar om vi kan forstætte på holdet, eller om vi skal starte forfar med hovedforkødet, og jeg vil virkelig gerne forsætte med mit hold, og de lære vi har fået. Så det har været ret vigtig for mig. Da jeg følger at jeg ligger lige på vippen.

Dog steg min selvtillid en del, da jeg har fået to 12 taller. I det ene fag har vi ikke fået vores karakter. Men mon ikke det går? Jeg var ihvertfald glad da jeg gik på juleferien, og jeg har ikke tænkt på skolen i den, hvilket har været rigtig dejligt.  

I løbet af måned har jeg oplevet:

  • Har jeg haft en hyggelig weekend hos Jimmy
  • Jeg har været på juletur i Tivoli med veninden
  • En torsdag aften var vi 3 piger der lavet en lækker raclette aften. 
  • Der har været en masse julehygge hos min mor og hendes kæreste. 
  • Og en anden juletur i Købenahvn med min mor og søster
  • I familien har vi fejret min søster 20 års fødselsdag
  • Vi har haft en dejlig juleaften hos mine bedsteforælder
  • Den 26 samles familien til en lækker julefrokost hos min onkel
  • Jeg kom ind i det nye år på stille og rolig måde hos veninden

 

Jeg har at i alle har haft en god måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

