Blog challenge: Året der gik #1

Dit første billede fra 2014

IMAG1771

Jeg havde håbet at mit første billede i 2014 var lidt pænere. Men okay, det kunne havde været være. Da jeg tog billedet var det den 0101 2014 kl 00:10. Jeg er ikke særlig vild med at gå ud, når de fyre af. Så jeg stod indenfor, og så på fyrværkeriet. Da det blev mere roligt kom  jeg ud, og fik ønsket godt nytår og  taget flere billeder. Men det her er mit første billede. 

Hvad gør i til nytår, går i ud eller bliver i også inden for?

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMie og Sarah

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Blog challenge: Året der gik #1

Skriv et svar

