Jule Blog Challenge #30

Nytåret skal fejres.

2de02-jeas-jule-blog-challenge2014-03

Jeg har haft mine store overvejlers til i morgen. De sidste 3-4 år har jeg holdt den med nogle veninder fra Ventilen. Men sidste år synes jeg at det hele blev så stresset. Mere end aften var sjov. Hvilket jo Nytår helst skal være. Så i har jeg valgt at jeg vil prøve noget nyt. Men hvad?

Jimmy skal holde det med en veninde. Der har to små børn. De små børn er søde nok det er ikke det. Men det er ikke lige det jeg har lyst til på aften. Så har jeg overvejet om jeg bare skulle være alene. Men til sidste ente det med at min veninde og jeg skal holde noget stille og roligt noget hjemme hos hende. Jeg glæder mig til det, for jeg tror at det bliver rigtig hyggeligt. Min veninde har handlet ind til maden, og i morgen eftermiddag tager jeg hjem til hende, også tager vi den der fra. 

Hvad er jeres planer? Jeg håber at i kommer godt ind i det nye år og at i passer godt på jer selv. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

