Instaspam. Uge 52 i 2014.

  1. Har fået Mr.Tea som er super fin, og dejlig til at lave en kop te med. 
  2. Er lige kommet til KBH og bliver overfladt af lille Effie ❤
  3. Julehygge hos min mor, med lys, te og julemusik. 
  4. Min søster bliver 20 som bliver fejret med brunch med familien. 

  1. Ser Disneys Juleshow. 
  2. Julemiddagen er kommet på brodet, og der dufter dejligt af julemad.
  3. Jeg var så heldig at få mandlen i år.
  4. Gaverne er kommet under juletræet. 

  1. Mine gaver fra juleaften.
  2. Billede af Decembers første sne 😀
  3. Min mor og jeg slapper af med en god bog. 
  4. Smuk tur igemmen skoven.

  1. Julefrokost med familien den 26.
  2. Der var en smuk solnedgang, imens vi var til julefrokost.
  3. Der var ikke noget varme hos mig, så har fundet alle mine lys frem.
  4. Vi fik mere sne den 28

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Instaspam. Uge 52 i 2014.

Skriv et svar

