Jule Blog Challenge #29

Det nye år

 

2014 har været et fantastisk år, med masser af spændende oplevelser. Jeg håber at 2015 bliver et lige så godt år som det jeg har haft. Jeg har ikke de vilde planer i 2015.  Dog skal der ske lidt og her nogle af de ting, som jeg gerne vil/skal opleve i det nye år :

  • Den 2 Januar skal min familie og jeg til Nytårskoncerten fra Wien. 
  • Den 3 Januar har Jimmy og jeg 1 års dag
  • Hvis alt går vel, så kommer jeg til at afslutte min uddannelse i December 2015. 
  • Min veninde og jeg var så vilde med Oscar oplevelsen sidste år. Så det skal vi ind og opleve igen.
  • Der er rigtig mange film jeg gerne vil se i biografen.
  • Jeg skal ind og opleve det årlige bogforum.
  • Jeg fik et årskort til Tivoli, så mon ikke jeg kommer til at besøg stedet 2-3 gange i løbet af året.
  • Min mor og jeg har snakket om at tag en 1 dags tur til Malmö, når det en gang bliver sommer.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

