Mine julegaver

Jeg er helt overvældet af alle de gaver jeg har fået i år. Det er nogle super lækkere nogle, og jeg synes selv at der er en del i for hold til, hvad vi plejer at give. Jeg mangler stadig at få fra to veninder og Jimmy. Men da der sker så meget i December måned aftalte vi at vi giver dem i Januar. Så dem får i lov til at se på et andet tidpunkt. Jeg fik stort set kun ting, som der stod på min ønskeseddel, og det er jeg rigtig glad for. 

4

De sidste 2 år har mor og Hans valgt at give gaver hver for sig, men i år har de valgt at slå sig sammen. Og det synes jeg er helt fint. Fra dem fik jeg filmen Falling for a dancer. Jeg kender den ikke. Men jeg elsker danse film, så jeg er glad for den. Den lyserøde opvaskbørste er fra butikken Notre Dame. Da jeg i November så butikken med min mor, og alle de fine ting i butikken, ønskede jeg mig et gavekort. Og i den grønne kuvert lå der sørme et gavekort. Jeg skal helt sikkert ned og besøg butikken i Januar måned, for at se om de har nogle Januar tilbud.  Sidst men ikke mindst fik jeg et års kort til Tivoli, og en kultur oplevelse med hele familien, som vi skal opleve den 2 Januar. 

1

Min søster og jeg plejer at give hinanden julegaver hver for sig. Men i år slog hun sig sammen med min far. Og af de to fik jeg et tv vægophægn. Jeg har læst lidt om det på nettet, og det passer til de fleste 32 tommer tv skærme. Så jeg håber at det passer til mit tv. Jeg havde ønsket mig små gryder og andre små køkken ting, og det ting lå i deres pakker, og jeg er rigtig glad for dem. I den sidste pakke for dem lå der en blød hue, som allerede er blevet prøvet af, og den er dejlig varm. 

Af mine bedsteforælder fik jeg flere små køkken ting og en køkken vægt. Jeg fik også nogle håndkæder til badeværelset med to forskellige størrelser. Jeg er rigtig glad for min vægt, for nu skal jeg ikke spørge om jeg må låne min nabos vægt. De små måle skeer er også super søde, og jeg elsker deres pangfarver 

2

Af min onkel fik jeg kun køkken ting. Jeg fik blandt andet en lækker gryde. Den har et låg, der gør det nemt at hælde væde fra gryden, så jeg glæder mig til at lave kartofler eller pasta med den. Der udover fik jeg nogle farvrige karklude og viskestykker. Som er ret smarte, for så er jeg ikke i tvivl om at det er mine når jeg bruger dem ude i fælles køkkenet, hvor alle har de samme viskestykker. 

5

Af min kusine og fætter fik jeg filmene 12 years a slave og Dallas Buyers Club. 12 years a slave så jeg med min kusine, og jeg synes at filmen er fantastisk og den stod også på min ønseseddel. Så jeg er rigtig glad for at den. Dallas Buyers Club har jeg aldrig set. Men jeg har hørt (blandet andet under Oscar aften) en del om den, og jeg synes at Matthew McConaughey er en fantastisk skuespiller. Så jeg tror at jeg beholder den og ser om den her noget for mig. 

6

Sidst men ikke mindst var der Rikkes bog pakker fra Secret Santa. Og hvor er det nogle lækkere bøger! Rikke har virkelig ret plet ved dem. Som i kan se på billedet så har jeg fået de her 3 bøger Brudeskibet af Jojo Moyes, Hvis jeg bliver af Gayle Forman og Oplæring af tara sue me. Jeg ejer ikke nogle af dem, og og jeg glæder mig til at læse dem. Det var de eneste bøger jeg fik. Så jeg er super glad for dem og at jeg meldt mig til Secret Santa, for det har været sjovt at se, hvem man fik og hvad de andre har fået. 

One thought on “Mine julegaver

Skriv et svar

