Jule Blog Challenge #28

Året der gik

Jeg kommer til at lave mine savnlige indlæg med året der gik. Så jeg vil ikke skrive så meget om mit år i det her indlæg. Men jeg har haft et fantastisk år, med mange fede oplevelser. Jeg har oplevet en del kultur liv i år, og udforsketret København, og det har været super dejligt, da jeg elsker den by. I Januar i år begyndte jeg på en rigtig fed uddannelse, som jeg er rigtig glad for, og det hold jeg tager uddannelsen med er lige mig, og vi har det super fedt sammen.

Jeg har lavet en del ting med Ventilen i år. Så selv om at jeg er stoppet der, er det fedt at jeg kan hjælpe folk med at fortælle min historie. Blandt andet i en bogen ensom – men ikke alene. Og i det nye år (formenligt i uge 4) vil jeg kunne se mig selv i en artikel i Ude og Hjemme. Sidst men ikke mindst har jeg haft en masse skønne timer med mine veninder, Jimmy og familien.

PicMonkey Collage

2

Hvis i vil læse mere om mit år kan i finde mine måneder her:

Januar ● Februar ● Marts ● April ● Maj ● Juni

JuliAugust ● September ● Oktober ● November

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

