Jule Blog Challenge #27

27: December minder – top 10

Jeg har haft en super dejlig måned og her får i lige min top ti liste. Det her indlæg skulle have været skrevet i går. Men jeg var så træt efter juledagene med familien, så jeg valgte at bruge min tid på min seng. Dog synes jeg at det er en ret fin i idé, så der for i det i dag

  1. Det var super fint at se Tivolis julepynt med veninden. 
  2. I skolen har vi haft en foto uge. Det var en rigtig sjov uge, og jeg fik 12 i faget. 
  3. I den første uge af December fik jeg mine film som jeg købte på Black Friday
  4. Det har været sjovt at være med i Jeanettes Blogger Advent samt  Sabina Secret Santa.  
  5. Den sidste dag inden juleferien var super hyggelig, og dagen sluttet af med endnu et 12 tal. 
  6. I min December måned har der været tid til masser af julehygge med lys, te og julemusik
  7. Den 11 havde mine veninder og jeg en lækker raclette aften
  8. Den 19 december havde min mor, søster og jeg en hyggelig juletur i København. 
  9. I December måned har Jimmy og jeg været sammen i en weekend som var super dejlig.
  10. Jeg har haft nogle fantastiske juledage sammen med familien.

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

