Instaspam. Uge 51. 2014.

  1. Kommer hjem til et par lækkere pakker.
  2. Den store af den var blandt andet min Secret Santa pakke fra Rikke
  3. Ligger og slapper af med Paper Town af John Green
  4. Hej Effie ❤

  1. På juletur i København med min søster og mor
  2. Det var så koldt og vådt, så vi startet turen med noget varmt fra Baresso
  3. Der var masser af lækkere sager i Den grå hal
  4. Og vi slutter turen af med lækker flæskesteg sandwich

  1. Hygger mig med at pakke gaver ind til familien
  2. De sidste pakker blev pakket ind og nu der var styr på alle pakkerne.
  3. Min sidste advents pakke fra Mette
  4. Har fået lavet en Året der gik Blog Challenge som kommer til at køre i Januar. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

