Jule Blog Challenge #22

Glæder mig til

2de02-jeas-jule-blog-challenge2014-03

Der er mange ting jeg glæder mig til her i julen! Først og fremmest glæder jeg mig til at fejer den med familien, og have nogle hyggelige juledage med dem. Ved de dage glæder jeg mig til vores sammenhold, det lækkere julemad, og gaverne. Både at se dem pakke gaverne op, som min søster og jeg har fundet frem til, og der udover glæder jeg mig også til at se, hvad jeg selv får  i gave. 

Jeg glæder mig til den 27, hvor jeg skal hjem til Jimmy. Om aften skal vi over til en 25 års fødselsdag. Hvor den står på middag, og fest efter middagen. Ellers skal vi bare slappe af og det tror jeg bliver rigtig dejligt, efter de kommende juledage. Min nytårs aften kommer til at være hjemme hos en veninde. Selv om palanerne hele tiden bliver lavet om, så glæder jeg mig til at fejer den sammen hende.

Sidst men ikke mindst glæder jeg mig til den 1 og frem til den 5, hvor jeg bare skal slappe af alene og nyde de sidste ferie dage. Den 3 har Jimmy og jeg årsdag, Så vi skal lige havde snakket om der skal se noget. Men det vil jeg først tænke på når julen er overstået. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

