Jule Blog Challenge #20

Jeg mangler.

2de02-jeas-jule-blog-challenge2014-03

 Ikke det store i juleferien. På mandag skal jeg være sammen med familien til den 26, og fra den 27 til den 30 er jeg hjemme hos Jimmy. Så alt skal være klar til at jeg kan tag væk. Og her mangler jeg at få vasket tøj, pakke, pakke gaver ind, få styr på hjemmet. Så det er ikke så mange ting jeg mangler. Jeg skulle havde været hjemme hos Jimmy i weekenden. Men vi var sammen i sidste weekend, og jeg vil hellere bruge den her weekenden til de ting jeg mangler, og slappe af, så jeg er klar til juledagen. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

