Juleferie

I dag fik jeg juleferie, noget som jeg har set frem til, for jeg synes at jeg trænger til en ferie. I dag har det været en dejlig afslappet dag på skolen. For i løbet af dagen, har vi hver i ser haft en kort samtale, med vores lære (vi har haft vikar på de sidste 3 dage) om én opgave som vi har arbejdet på i løbet af ugen. Jeg fik 12 for min opgave. Så jeg har været både lettet og glad resten af dagen, for det er mit andet 12 tal jeg får i løbet af December måned.

7

Fra morgenstuden af sat lærerne julemusik på, og i vores frokost pause, kom de med æbleskiver og varm kakao. Vi havde ikke rigtig nogle opgaver i dag. Så jeg fik styr på nogle praktiske ting. Hvilket var rigtig rart, for så skal jeg ikke tænke på dem i løbet af ferien. Vi fik tidligt fri i dag. Som var meget rart, for jeg var ret træt efter en juletur med min søster og mor.

Jeg har juleferie fra i dag og frem til den 5/1. Og i løbet af min juleferie sker der en masse skønne ting. Jeg skal til to fødseldage, juleaften, samt en julefrokost, og hjem til Jimmy samt holde nytår med en veninde. I den her weekend skal jeg ikke noget. Så den vil jeg bruge på at læse, og skrive blog indlæg, om året 2014, samt få styr på mine pakker og de ting jeg skal have med til familien i juledagen. 

Hvad skal i lave i juledagen? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “Juleferie

  1. Det var da en perfekt måde at gå på ferie på.. Tillykke med dit 12-tal 😀
    Håber du får en rigtig dejlig weekend og jul..

    Kæmpe Jule Knus herfra..
    Jeanette

    • Ja det må man sige! <jeg blev også overlykkelig da jeg hørte det. For jeg har aldrig fået et 12 tal før nu. Og mange tak søde 😀

      I må også have en rigtig god jul! Jeg læste at i skulle bage i dag. Hvis det bliver lige så godt som på billedet, m¨du endelig komme med en opskrift 🙂

      kram

  2. Oh din heldige rad! Jeg har lige en dag mere, inden der er ferie.
    Og stort tillykke med 12-tallet! Det er da skønt sådan lige op til jul (og i det hele taget ;))

    Mvh.
    Den lille Bogblog

Skriv et svar

