Secret Santa

I starten af November arrangeret Sabina Secret Santa, som er perfekt for os bogglade typer/bloggere. Da det hele går ud på at man sender en bog pakke afsted, samt lidt lækkerier til en anden blogger. Hvis i vil læse mere om det kan læse om det her. Jeg synes at det lød super hyggeligt, fik tilmeldt mig, og i slutningen af November fik vi at vide hvem vi skulle sende vores pakker til. Jeg skulle sende min pakke til Birgitte, der har fået den. Hvis i vil se hvad hun fik, kan i se det her. Jo flere dage der gik, jo mere nysgerrige og spændt blev jeg på at se, hvem der var blevet min engen Secret Santa.  I går da jeg kom hjem, lå der en stor pakke, som viste sig at være fra Rikke. Og nøj hvor var den lækker! 

PicMonkey Collage3

I Pakken lå der 3 fint indpakket bøger. Jeg kan se at andre har pakket deres pakker op, men jeg tager min med til juleaften, og ligger dem under træet. Udover pakkerne var der en masse andet lækkerier. Blandet andet noget til den søde tand,  som bestod af noget hjemmebag, slik og chokolade. Der udover var der et kort, et super fint bogmærke, som jeg glæder mig til at få brugt og nogle rigtige søde engle. Sidst men ikke mindst lå der også en masse te. Jeg er stor fan af te, men jeg kender ikke det te, som Rikke har givet mig. Så jeg glæder mig til at smage det og ikke mindst se hvilken bøger jeg har fået 😀 

Har i tilmeldt jer, og har i fået jeres pakke? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

 

8 thoughts on “Secret Santa

  1. Hvor er jeg glad for at du er te-drikker!!! Det er jeg nemlig også selv 😉
    Jeg er spændt på at høre, om du kan bruge bøgerne. Jeg elsker overraskelser og venter stadig spændt på min pakke.
    Rigtig glædelig jul – Rikke

    • Det er også dejligt med en kop te. Jeg kan ikke huske om jeg har set om du har fået din pakke, men jeg håber at du er blevet glad for den 🙂 Jeg fik pakket dine bøger op og hvor er jeg glad for de bøger du har fundet! Så tak for dem.

    • Hehe jeg stod også i lang tid og tænkte for og imod med at åbne pakkerne med det samme. Jeg har set dit indlæg med det, og sikke en fin pakke du selv har fået 😀

    • Den var rigtig fin, og jeg er overlykkelig for det jeg har fået 😀 Det har været super hyggeligt at være med, og jeg håber at det kommer til næste år, for det har været sjovt at se hvem man selv har fået, og hvad andre har fået 🙂

Skriv et svar

