Instaspam. Uge 50 i 2014.

 

Et billede fra min Tivoli tur.
Der var en masse julelys inde i Tivoli.
Og til sidst et billede af Tivolis julepynt.
I posten lå der lækkere pakker. En julegave til mig selv, og biograf billetter, som jeg har vundet via Facebook. 

Der var en smuk solnedgang da jeg var på vej hjem fra skolen. 
Mine veninder og jeg hygger og med en receltte aften. 
Er hjemme hos Jimmy og slapper af med Paper Towns af John Green. 
Semtings billeder fra min 3 søndag i advents. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

