Jule Blog Challenge #14

Advent

PicMonkey Collage

I dag har det været en rigtig fin dag. Jeg har været hjemme hos Jimmy i Weekenden. Så i formiddags tog jeg hjem til mig selv. På vej hjem spurgte min veninde om jeg skulle noget, og om vi skulle spise middag sammen. Så hun kom hjem til mig, hvor vi (jeg lavede maden) fik lavet en lækker middag. Hun var der ikke i særlig lang tid, og vi spiste tidligt, men det var enlig helt fint. Så i aften sidder jeg bare og blogger, samt ser lidt fra The Vampire Diaries, og læse Paper towns af John Green.

I min adventsgave fra Mette fik jeg en Bodylotion. jeg har en i forvejen. så det kan være at jeg gemmer den til pakkeleg, eller til at jeg har fået brugt den jeg har. Den 19 får jeg juleferie, og jeg glæder mig til at det bliver fredag, så jeg kan slappe af og bruge min juledage sammen med familien. 

 

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

