Jule Blog Challenge #11

Julegave shopping.

Jeg synes at det er super hyggeligt at købe julegaver til folk. Det er lidt blandet om jeg køber gaver efter en ønskeseddel, eller om det er personlige gaver. Men oftes er det de personlige gaver jeg køber flest af. Der er nogle folk der mener at, hvis man ikke selv køber gaverne så er de ikke personlige. Men det er jeg ret ligeglad med, for en bog er en bog, om man så har købt den over nettet eller i en boghandel.

Min søster og jeg køber vores julegaver sammen. Vi mangler kun  at 1 købe gave og en lille ting til vores mor, og ellers er vi færdige med gaverne i år og det er super fedt! Jeg er selv begyndt lide tidligt i år, for nogle af gaverne har jeg købt over nettet, og vil gerne købe dem i god tid. Til næste år kunne jeg godt finde på at købe gaverne i starten af efteråret. Men det er også rart at købe gaverne nu, hvor der er  tilbud på tingene eller fri fragt. Jeg er godt tilfreds med de gaver som vi har fundet frem til, og det er dejligt at man kan slappe af imens de andre køber dem i sidste øjeblik. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

