Instaspam. Uge 49 i 2014.

 

Har endelig fået en Forzen julekalender 😀
Mandag aften blev min mor og jeg interview med Bubber

I hele sidste uge gik vi rundt og leget fotografer, og hørte en masse om faget
Har endelig fået mine film som jeg købte på Black Friday

Mine bøger som jeg har fået/købt i løbet af November måned. 
Nyder mit nye kalender lys med te og julemusik. 
Min fine advents gave fra Mette. 
Min veninde og jeg er i Tivoli, og få deres berygtede flæskestegsandwich

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

