Film jeg vil se i biografen. Vinter 2014

I år er det gået helt vildt med biograf besøgende, for indtil videre har jeg været i biografen 29 gange, og jeg har virkelig været heldig med mine film i år, for det er kun få film som jeg er blevet skuffet over. Men de film jeg har set i løbet af året, vil jeg slet ikke snakke om nu. For nu vil jeg vise jer de film jeg gerne vil opleve i biografen i løbet af vinteren. I kan tryk på billederne, hvis i gerne vil læse mere om filmen.

The Riot Club Hobbitten: Femhæreslaget Exodus Mr. Turner Unbroken Camp X-Ray Project Almanac The Imitation Game Jupiter Ascending Nat på museet 3: Gravkammerets hemmelighed Fifty Shades of Grey Teorien om alting

Hvad for nogle film vil i gerne se?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

