2 sange der giver mig gåsehud

I den her uge har jeg opdaget to nye sange der giver mig gåsehud når jeg høre dem. Det er ellers ikke særligt tit at jeg får det af musik. Men jeg synes at de her sange er fantastiske på hver deres måde. Hvis i kan lide The lord of the rings/The Hobbit og The Hunger Games filmene, så synes jeg at i skal bruge 10 min på at høre dem, for de er så smukke!

Den første sang jeg hørte er sangen The Last Goodbye af Billy Boyd. Hver gang jeg ser den her video, får jeg lyst til at se The lord of the rings og The Hobbit. Jeg synes at teksten med Billys sang stemme er vild smuk, også synes jeg at de små klip er sat godt sammen, og jeg elsker at de har valgt at tag klip med fra The lord of the rings, The Hobbit samt klip fra optagelserne af filmen.

Første gang jeg hørte Billy synes var i den sidste film med The lord of the rings/The Hobbit. Vi høre ham synge op til flere gange i filmen som hobbitten Pippin. Men det jeg tydeligst husker er der hvor Pippin står og synger imens der er krig. Den scene er så røneden! 

Nå det var lige et side spring 😛 Den sidste af de to sange jeg vil vise jer er sangen The Hanging Tree der bliver sunget af Jennifer Lawrence. Jeg synes at hun gør det godt. Jeg har endnu ikke set filmen (Skal se den på tirsdag, og jeg glæder mig til at se den :D) Så jeg ved ikke, hvordan den er med i filmen. Men jeg læst bogen, så jeg har en idé om det. Men nu må vi se. Jeg har ihvertfald fået begge sange ned på min spotify profil, så jeg kan høre dem i bussen. 

 

Hvad høre i fortiden? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “2 sange der giver mig gåsehud

Skriv et svar

