Instaspam. Uge 45 i 2014.

Min veninde og jeg spiser lækker middag i Lyngby storcenteret.
Bagefter tog vi i biografen. Hvor vi så filmen Dracula Untold

Jeg vandt Biospil. Hvor primen var en omgang 2.5 popcorn
 Min fætter og kusine har lavet en Docter Who lagkage til hans fødselsdag.

Jeg har modtaget min billet og et program til årets bogforum.
Det sidste kommer på plads. Så alt er klar til om lørdagen.
Vi sidder i det rigtige tog og vi er så klar til en fed dag, og humøret er højt. 
 Alle de smukke bøger. Det er ikke til at holde ud 😛

 JoJo Moyes fik skrevet en lille hilsen i min bog. Så lykkelig!
På bogforum fik jeg mødt forfatteren Christina Bonde. Det var super hyggeligt at møde hende. 
Efter bogforum slapper jeg af hos familien. Med en god kop te, stille musik og lækker aftensmad. 
Om søndagen hygger vi os med et lækkert morgenbord, med æg og brød fra bageren. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

