Min uge 45 i 2014.

 

PicMonkey Collage

Top:

# Det har været en dejlig uge. For der har været en god balance med alene tid og aftaler ude fra hjemmet. 

# Om tirsdagen havde min veninde og jeg en super hyggelig dag i Lyngby. Vi var først over i lyngbys storcenter. Hvor vi kiggede lidt i forretningerne, og fik spist en lækker pasta ret. Da kl var 19, sad vi klar i biograf sæderne for vi skulle nyde filmen Dracula Untold. Som viste sig at være en super spændende film!

# Jeg vandt biospillet. Jeg var godt nok den eneste deltager. Men hey jeg vandt da omgang gratis popcorn. 

# Onsdag var jeg til fødselsdag hos min fætter. Hvor den stod på Biskemad. Det er godt nok lang tid siden at jeg har fået det. Min fætter er helt vild med serien Doctor Who. Så ham og min kusine havde været kreative med kagen til kaffen. 

# Ugen har været vildt lækker i forhold til skolen. For vi fik tidlig fri om tirsdagen. Onsdag var vi hjemme, hvor vi skulle arbejde slevsætdigt med en samtale over Skype, hvor hele klassen var tilføjet plus læren. Det var en ret sjov oplevelse. 

# Jeg kan godt lide lyden af regnen og på Rainy Mood er der den perfekte lyd. Jeg har kun prøvet at høre til den via nettet, når jeg har arbejdet. Men jeg kan se at man også kan få den som app. 

# I lørdags var jeg til Bogforum, og sikke en oplevelse! Det var en fantastisk dag med masser af indtyrk. Jeg fik hilst på en masse søde folk, både forfattere, forlag og bogbloggere. Det var super hyggeligt, og jeg er glad for at jeg kan opleve sådan noget med min veninde, der er lige så glad for bøger som jeg er, også var super fedt at møde nogle personer fra Forlaget Rosinante&Co.

# Efter bogfrummet tog jeg hjem til min mor. Der stod den på afslapning og lækkert græsk mad. Om Søndagen var der lækkert morgenbord, med æg og morgenbrød fra bagerne. 

# Louise Haiberg var så sød at give mig Udvalgt, og signere den. Det var den enste bog jeg fik med hjem. Hvilket jeg fortrød om søndagen. Min mor skulle heldigvis der ind om søndagen, og hun var så sød at købe Smertens søn af J. R. Ward og Leoniderne af af Nanna Foss. Min mor fik en da en hilsen i Leoniderne af Nanna Foss. Jeg ikke set den endnu, så jeg er spændt på at se Nanns hilsen. 

Flop:

# Da min veninde og jeg var i Lyngby havde jeg dårligt mave, og det er altså ikke så fedt at gå i et sortcenter med det. 

# Selv om at jeg har haft nogle aftner uden aftaler, så har jeg ikke haft overskud til bloggen. Så jeg har ikke fået skrevet særlig meget i løbet af ugen. 

# Om onsdagen til fødselsdagen kom jeg ret sent hjem. Hvilket ikke er særlig fedt, når min alarm ringer kl 5 om morgen. 

# Selv om bogforum var en fantastik oplevelse så var der også nogle minusser ved dagen. Jeg skulle blandt andet op kl 6:30. Der vr ikke rigtig styr på hvor vi skulle mødes med Rosinante&Co. Så kl blev først 11 da vi alle var smalet, og vi skulle havde været med dem fra kl 10:30. Jeg havde glædet mig til at købe Forrådt af Jana Oliver. Da jeg var helt vild med den først bog i serien. Men Tellerup havde detsvære glemt bogen. Om lørdagen lød tilbudet hos Tellerups køb 3 bøger for 300. Men da min mor skulle købe bøgerne om søndagden, havde de lavet tilbudet om så det hed køb to bøger for 300. Så jeg er lidt trist over at jeg ikke fik købt dem om lørdagen. Til næste år vil jeg være der alle dage, for jeg oplevet alt for lidt på en dag. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Min uge 45 i 2014.

  1. Jeg undrer mig lidt over at du skriver at om lørdagen lød tilbudet hos Tellerup køb 3 bøger for 300, men om søndagden havde de lavet tilbudet om så det hed køb to bøger for 300.

    Der var to forskellige tilbud da jeg var på BogForum om fredagen. Det ene var køb 3 bøger for 200 kr. og det andet var køb 2 bøger for 300 kr. Tror du ikke at du husker forkert?

    Jeg købte også Smertens søn af J. R. Ward og Leoniderne af af Nanna Foss. 🙂 De kostede 300 kr. Jeg benyttede mig af det andet tilbud og købte de 3 seneste i Blodets Bånd serien af Pernille Eybye for 200 kr.

    Venlig hilsen Anne

    • Arh så har jeg nok set forkert på tilbudene 🙂 Men jeg ved heller ikke om Tellerup kunne finde på at lave tilbudene om dag for dag. Men det virker også bare underligt, men da jeg var hos Tellerup var der også gang i den op i mit hoved, så har sikkert husket forkert.

      Det er sjovt at vi har købt de samme bøger. Jeg har selv læst de 4 første af Pernilles bøger, men jeg er ikke kommet videre med den. Så du må lige sige om serien forsætter med at være god.

      MVH Marie.

Skriv et svar

