Min oplevelser med Bogforum 2014

1

I går var min veninde og jeg til årets bogforum, og sikke en oplevelse! Vi var blevet inviteret af Rosinante&Co, og vi skulle mødes ved dem ved indgangen kl 10:30. Den blev 10:45 og der var stadig ikke kommet nogle fra forlaget, så jeg blev mere og mere nervøs over om det overhovedet var den dag osv. Heldigvis havde jeg stadig mailen med invitation på min mobil, så vi kunne heldigvis få fat i dem på den måde. 

23

Da vi endelig var samlet, gik vores lille gruppe over til forlagets stal, der deler den sammen med Politikens forlag. Der kom ind i et lille rum, hvor vi kunne sidde i fred. Her fik vi hilst på hinanden, og snakke en masse om bøger, samt alt muligt andet.  Efter vi havde fået lidt at drikke, begav vi os ud blandt bøgerne, og nøj hvor var der mange lækkere bøger! Jeg havde personligt lyst til at købe den ene bog efter den anden, og sådan tror jeg også at de andre havde det.

På et tidpunkt kom vi ud til børneafdelingen, hvor vi så Hella Joof og Kenneth Bøgh Andersen. På min invitation stod der at efter kl 12 kunne vi gå rundt som vi havde lyst til. Så min veninde og jeg havde lagt et program efter det. Blandt andet vil jeg gerne møde Louise Haiberg der signeret bøger hos Tellerup fra kl 12 af. Så vi forlod den lille gruppe, og skyndte os over til hende. Det var rigtig hyggeligt at møde dem fra forlaget, samt de andre piger, og det var sjovt at opleve bogforum på den måde. 

4

Fra Kenneth Bøgh Andersen gik vi over til Louise Haiberg der mødt os med et stort smil. Det var helt vildt at møde hende. For jeg har læst hendes første bog, og jeg har haft lidt kontakt med hende via de Sociale Medier. Da hun så at jeg kun havde den første bog med, måtte jeg forklar at jeg endnu ikke havde læst Udvalgt. Fordi jeg havde planlagt at købe bogen til det her bogforum. Der var hun så sød at give mig Udvalgt. Så hun også kunne skrive i den. Jeg har hørt rigtig meget om den. så jeg glæder mig til at læse den og møde Ben, og mange tak for bogen! Udover de 3 forfattere fik vi også en hyggelig snak med Christina Bonde og Pernille Eybye. I l’bet af dagen fik Vi så små glimt af Jussi Adler-Olsen, Thomas Rode og Carina Evytt, men vi fik ikke snakket med dem. 

5 6

Der var en del ting på programmet som vi gerne vil opleve. Men vi orkede det ikke med alle de mennesker der var på til stede. Så vi søgte tilflugt ved tegneborden, de små stalle osv. Dog skulle vi opleve JoJo Moyes og Linse. Jeg synes at det er nogle fantastiske personer på hver deres måde! Jeg har læst 3 af JoJos bøger, og hun er gået hen og blevet en af mine yndlings forfattere, og hun var super sød at høre på. Linses bog er jeg i gang med, og jeg synes at hun er en vild sej person. Så der for var det en ret stor oplevelse at møde de to kvinder og få signeret deres bøger.

Vi gik fra Bogforummet ved 4 tiden, hvilket passet mig fint. For jeg havde været op siden kl 6:30.  Selv om vi fik opleve en del ting, så synes slet ikke at jeg nåede det hele. Så til næste år vil jeg der ind alle dagene, så jeg ikke skal gå og tænkte på at jeg kun har en dag til det hele. Det var en fantastisk dag med masser af indtryk og søde folk. Min veninde og jeg fik hilst på en del af jer bogbloggere, og det var super hyggeligt at snakke med jer. Efter bogforum tog jeg hjem til min mor, og havde en hyggelig aften hos dem.  Jeg håber at i har haft en fed oplevelse med åres bogforum og at fik oplevet det som i havde planlagt. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

