Bogforum 2014

I den her weekend er der Bogforum i Bella centeret. Min veninde og jeg tager der ind lørdagen, og jeg har set frem til bogforum siden sidste år. Min veninde og jeg har aftalt at vi skal der ind om lørdagen. Så da jeg fik en invitation (havde lavet en glæde dans da jeg så mail, hvis ikke det var fordi jeg sad i bussen) fra Rosinante&Co om jeg vil til bogforum som deres gæst om lørdagen, måtte jeg lige spørge min veninden enden jeg skrev til forlaget. Min veninde er heldigvis frisk på det, så det er super fedt at vi kan få lov til at opleve det.   

Så vores dag kommer til at lyde sådan her:

– Ca 10 ankommer vi til Bogforum 
–  10:30 – 12:00 skal vi være sammen med forlaget Rosinante&Co. 
– 12:00 får vi lov til at gå rund, som vi har lyst til.

Min veninde og jeg har været de to sidste år, hvor det bare har været os to. Så det er første gang at vi skal opleve bogforum på den her måde. Så jeg tror at det bliver rigtig spændende. Jeg gælder mig til at møde folket bag forlaget Rosinante&Co og få en hyggelig formiddag med dem. Min veninde og jeg skal kun være der inde om lørdagen. Så i dag har jeg fået styr på programmet og tog tiderne, så vi ikke går glip af noget. Det vil jo være ærgerligt 😛 Hvis i vil læse om mine to tidligere besøg på bogforum, kan i finde det her og her

Der kommer en masse spændende ting i løbet af dagen, og her er lidt af det jeg gerne opleve Jussi Adler-Olsen, Kenneth Bøgh Andersen, Chris Carter, Louise Haiberg, Brødrene Price, Sophie Kinsella, Josefine Ottesen, Jojo Moyes, Linse Kessler, Ann-Christine Hellerup Brandt.

Skal i til bogforum? Og hvis i skal, hvad vil i så gerne opleve?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

