Et par af de hurtige #2

 

 

PicMonkey Collage

  1. I dag tog 2 af mine veninder og jeg en tur til København.
  2. Vi spiste først en lækker brunch og bagefter to vi i Tivoli for at se deres Halloween udstilling. 
  3. I løbet af dagen har jeg fået taget 134 bileder. Som i nok skal komme på bloggen. 
  4. Vi spiste brunch på Café Vivaldis der er en nye café på Alextov. Og det var super lækkert. 
  5. Det er første gang at jeg i Tivoli i år, og jeg er glad for at jeg nåede det. For jeg elsker stedet.
  6. Deres Halloween udsmykning er rigtig smukt. Både de store og små af dem.  
  7. Vi købte ikke Turpas. For vi vil bare gå rundt i haven, og det var rigtig hyggeligt.
  8. Dog skulle vi lige prøve Den flyvende Kuffert. Som er min yndlings forlystelse i Tivoli. 
  9. Vejret var helt perfekt, så det var super lækkert at gå i det.
  10. I løbet af dagen så vi Peter tanev, David Owe og Marie Askehave.
  11. Der er rigtig mange lækkere ting inde i Tivoli. Som jeg havde lyst til at tag med hjem. 
  12. Inden vi skulle hjem købt vi hver vores Build-A-Bear bamse.
  13. Vi var hjemme før 17. Det var rigtig rart, for så blev det ikke alt for sent.
  14. I aften har jeg slappet af til serien Revenge.
  15. Jeg var helt færdig da jeg kom hjem, men jeg sad med et smil på læben, for det har været en perfekt dag! Jeg kunne godt finde på at købe et årskort til næste år, så jeg kan besøg stedet, når jeg har lyst til det. Det kunne være vildt fedt.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Et par af de hurtige #2

Skriv et svar

