Oktober 2014

PicMonkey Collagef

Oktober har været en rigtig lækker måned! Der har været masser af familie hygge, med fødselsdag, middage, og biograf ture. Der har væreet tid til veninderne, og Jimmy. Og udover det har fik jeg også overstået en eksame med et 4, samt efterårs ferie. Det lyder måske af mange ting. Men jeg følger at jeg har haft en fin balance med aftaler og afslapnings tid. Udover de ting jeg lige har nævnt, har der også været nogle hyggelige ting som Read-a-thon og Ventilens 15 års jubilæumskonference. Hvor jeg fik hørt nogle spændende oplæg om ensomhed. I løbet af Oktober måned har jeg været med i Cathrines Oktober Blog Challenge. Den var ret sjovt, for der var nogle emner som jeg ikke normalt skriver om her på bloggen, og jeg kunne godt lide det her efterårs tema den havde over sig. Jeg har fået set smukke soleopg og nedgange. Nydt den lune dage og fået lidt mere styr på hjemmet. Så det har været en rigtig god måned. 

Læs om min uge:
41 42 ● 43 ● 44

  En plus en Endgame - kaldet Eventyrbogen Du Honeymoon i Paris
Tryk på bogens billede for at komme videre til min anmeldelse af den.

Jeg synes at det er helt utroligt at jeg har fået læst 5 bøger med alle de aftaler jeg har haft i løbet af måneden. Det har været en blande om gang. Både når det kommer til bøgernes genrer og med hvordan jeg har givet mine stjerner. Jeg var helt vild med Endgame og En plus en, de blev begge to læst på ingen tid. Til gengæld blev jeg vildt skuffet over Du. Som jeg aldrig fik læst færdigt. Den smukkeste bog har været Eventyrbogen. Både forsiden, og de billeder der er i bogen er helt fantastiske. Endgame ser kedelig ud på billedet. Men da jeg fik den, er det sådan en guldforside der skinder, så man får helt lyst til at læse den. Jeg kan godt lide den røde farve ved Dus forside. Men ellers synes jeg at den er ret kedelig.

PicMonkey Collage

Jeg fik set to film i biografen, plus nogle skønne nogle via Viaplay. De to film i biografen er vildt forskellige, men super spændende på hver deres måde. Fasandæberen som så jeg først med 6 andre familie medlemer og min veninde. Love,Rosie, havde jeg ikke renget med at jeg skulle se før November. Men jeg var så heldig at få billetter til en Kinotur. Så jeg tog min søster under armen, så hun kunne opleve det, Og det var super hyggeligt. Af tv sæsoner har jeg været fuldt optaget af serien Revenge, for det er en vildt spændende serie. Som du kan se via Viaplay. 

I skolen fik jeg overstået grundforløbens prøven og holdt en velfortjent efterårsferie. Efter ferien var v 80 elever der startet på hovdeforløbet. I de her to første uger, har det været meget fokous på, at vi skulle lære hinanden at kende. Så der har været en masse navnelege. Både udenfor og indenfor. Derudover har vi valgt den linje vi gerne vil gå forsætte på. Man kunne vælge i mellem .Net og PHP, og jeg har valgt PHP. Det samme har mit hold fra grundforløbet, og vi er kommet i den samme klasse. Det er ret lækkert. Vi har fået en super fed lære. Så det skal nok blive godt, Jimmy er startet ude på skolen, og det er rigtig hyggeligt at vi ser hinanden i hverdagen. 

PicMonkey Collage

Jeg har ikke fået købt det store. Alle mine penge er nærmest gået til mad og fornølser. Men jeg fik købt to par bukser i starten af måneden som jeg allerede har gået en del med. Min mor og hendes kæreste har været i Japan, og de havde nogle lækkere gaver med hjem, som i kan se på det første billede. Af de to fik jeg også de fine armbånd, og af min mormor og mormor har jeg fået de fine tørklæde, som er gaver for at jeg har bestået grudforløbsprøven. I løbet af måneden har jeg fået de 5 bøger der er på de sidste billede. 

I løbet af måned har jeg oplevet:

  • Haft en hyggelige familie middag.
  • I biografen og set Fasandræberne og Love, Rosie
  • Og med vennerne og Jimmy havde en sjov aften med spisning og  bowlening.
  • Besøgt en del caféer i byen.
  • Holdt efterårs ferie hos Jimmy. 
  • Læst bøger med Read-a-thon.
  • Brunch fødselsdag med familien. 
  • Haft fornøjelsen af at være med til Ventilens 15 års jubilæumskonference
  • Set Knæk Cancer
  • Ude og spise en hyggelig med 3 venner, hvor vi havde vigtige emner af snakke om.

  

I November skal jeg se Dracula Untold og The Hunger Games: Mockingjay – del 1. Jeg skal til Bogfrum, som gæst hos forlaget Rosinante & Co. Til fødselsdag. Spise and hos mine bedsteforælder og have flere familie dage. I morgen skal jeg ud og spise brunch i København, hvor vi slutter af i Tivoli. Så der kommer til at ske en del ting i November. Men jeg glæder mig til de after jeg har. i min kalender. 

Jeg har at i alle har haft en god måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

