Oktober Blog Challenge #29

Halloween kostume

 

Jeg skal ikke til nogle Halloween fest. Så jeg skal ikke ud og finde noget kostume. Men til fastalavn plejer jeg altid at være heks. Da jeg er facineret af dem, og jeg synes at det er nemt at klæde sig ud som heks. Så hvis jeg en dag skal til Halloween fest, vil jeg klæde mig ud som heks. Og da Hermione er min ynglings heks. Kunne det være sjovt at klæde sig ud som hende. Så jeg har fundet nogle ting som kunne til hende. 

Untitled-1

Når jeg forstiller mig hende. Ser jeg hende med i hendes skole tøj. Så jeg vil vælge noget sort basic tøj og tag nogle gylden farver til tilbehør og makeup. Så det passede til Gryffindor logoet.

For noget tid siden tog jeg en test på Facebook, om hvilken Disney person man brude være til en Halloween fest. Jeg fik Elsa, og jeg da jeg er helt vild med hende (og hun er vel også en slags heks) har jeg sammensat nogle ting, som kunne være hendes kostume. 

PicMonkey Collage

Jeg var lidt i tvivl om hvilken stil jeg bedst kan lide For jeg kan både lide hendes tøj til festen, med de mørke blå/grønne/lilla farver og hendes lyseblå kjole. Så der for har jeg lavet dem begge to. Og jeg synes selv at de blev ret fine, og det kunne sikkert være sjovt at lede efter tingen til krostuerne til en Halloween fest.

Hvordan skulle jeres se ud?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Oktober Blog Challenge #29

  1. Tak søde! 😀 Det tog også nået tid at finde tingene og lave dem. Men ja hun er gud smuk, og jeg vil elske at have en stor lyseblå kjole på. Synes også at din var rigtig fin, og lidt sjovt at vi har lavet det på samme måde 😛

Skriv et svar

