Min uge 43 i 2014.

l

Top:

# Den første uge i hovdeforløbet gik super hurtigt. Vi blev kastet ud i alt muligt, fx navnelege, både udendørs og indendørs, gruppearbejde, opgaver, hvor vi blandet andet skulle lave et Hvem vil være Millonær på 2 timer. Vi har været 80 elever sammen. 3 hold i et lokale. Så det har været noget af en mundfuld. Men også ret sjovt. 

# Jeg har set to skønne film i biografen. Den ene Fasandræberne, med familien og veninden. Den anden var Love, Rosie til en Kinotur med min søster i København. Begge to film var underholden på hver deres måde, og nogle super gode aftner, med fed stemning. 

# I den her uge har der været fokus på Knæk Cancer. Jeg synes at det var utrolig fedt, at vi fik samlet så meget ind. Det var også et super fedt show om lørdagen, med gode værter, fedt musik, og nogle utrolige historier. 

# I den her uge har jeg fået en lille overraskelse fra forlaget Rosinante & Co der viste sig at være bogen Honeymoon i Paris. af Jojo Moyes. Der er en fin lille bog. Udover pakken fra dem, har jeg også fået Linses biografi fra Politilken som jeg glæder mig til at få læst. Jeg håber at jeg kan få læst den inden bogforum.

# Fredag var jeg til Ventilens jubilæumskonference med min mor inde i København. Det var en rigtig god dag. Med spændende oplæg, og søde mennesker. 

# Om lørdagen var min veninde så sød at give mig noget af hendes aftenmads der stod på flødekartofler og skinke. Mums siger jeg bare!

# Jeg har gerneralt haft en rigtig god uge i den her uge! Jeg er overrasket over at jeg har kunne holde til så mange aftaler udover skolen, når der har været så meget nyt ved den. Men det har været nogle hyggelige aftaler, så det har været super fedt. I weekenden slappede jeg af, og det var rigtig rart. 

Flop:

# Om tirsdagen i timen. Blev vi bedt om at tag vores overtøj på, for nu skulle vi uden for. Og det var det. Det viste sig så at vi skulle ud og lege forskellige lege. Jeg er glad for at jeg havde varmt tøj på, og at vejret var med os, for ellers havde jeg nok været sur over at vi ikke havde fået nogle besked om at vi skulle ud den før. Der var nogle der havde stiletter på, og det var nok ikke lige så vilde med idéen som lærerne. 

# Jeg synes at det var vildt hårdt at starte op igen efter ferien. 

# Pga af alle de aftaler jeg havde efter skolen i hverdagen. Kom jeg bagude med mine indlæg. Så jeg var glad for at jeg havde tid til dem i weekenden. 

# Nu hvor jeg har set alt det der er blevet gjort for kræft ramte personer. Vil jeg ønske at der vil være lige så stor fokus på dem der lider af ensomhed. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

