Oktober Blog Challenge #26

Anbefal en webshop:

Untitled-1

Når jeg handler på nettet bruger jeg mest Ebay, fordi alt er så billigt der inde, og man finder stor set altid det man kigger efter. Og tit meget billigere end her hjemme i landet. Udover Ebay bruger jeg også Etsy.

Bogpriser vil jeg også gerne lige nævne. Bogpriser kan man ikke købe noget på. Men hvis der er en bestemt bøg du gerne vil købe. Kan du søge på den der, og den finder de sider, hvor du kan købe bogen, og samlinger priserne. Du spare en masse tid på den måde og det er rigtig lækkert. 

Hvis i vil se flere sider som jeg ofte bruger, kan du se dem i det her ego  indlæg. Hvor jeg skriver lidt om de sider jeg bruger, når jeg shopper online. 

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

