Mine uge 42 i 2014.

 

PicMonkey Collage

Top:

# Efterårsferie! Efteråres ferien kom på det helt rigtige tidspunkt. For det har været utrolig lækkert med en noget ferie efter de to ugers eksame. 

# Mandag mødt jeg min mor i byen, hvor vi tog hen på en café. Hvor vi fik noget lækkert aftenmad. Imens vi sad og spiste træk min mor en pakke frem, som var en gave fra hende og Hans, for at jeg havde bestået eksamen. Gaven var sådan et kugle armbånd, som jeg længe har kigget efter. Det er vildt flot, og jeg elsker at gå med det. 

# Efter min café tur, var viceværterne kommet på kollegiet. De fik lige kigget på min cykel. Jeg har godt nok ikke prøvet den endnu. Men det er lækkert at de gad og lave den. 

# Hos Jimmy har jeg fået læst Endgame. Som er en utrolig spændende bog! Jeg kan ikke vente til den næste bog. Og filmen for den sags skyld. 

# Der har været Read-a-thon i weekenden, og det har været super hyggeligt!

# Om søndagen var der familie fødselsdag, hvor den stod på hjemmelavet brunch. Nøj hvor var det lækkert! Kunne ikke engang få alt med på billedet. Da vi havde spist, satte vi os til at spille, og det var en super hyggelig fødselsdag. 

Flop:

# Da jeg skulle hjem fra byen regnede det så meget at min vinter jakke blev gemnemblødt, og det var eller kun en lille tur på små ti min. Gerneralt synes jeg bare at det har regnet rigtig meget i den her uge. 

# Jeg vil ønske at jeg havde fået læst mere ved Read-a-thon. Men jeg kunne ikke koncentrere mig om at læse. Udover det fik jeg for lidt søvn op til døgnet, og jeg nåde kun lige at komme hjem inden det gik i gang. Så jeg følger jeg at var ret stresset med det hele. 

# Imens jeg har været hos Jimmy, har resten af familien spist and hos min mormor og morfar. Jeg elsker and og familie hygge, så blev helt trist over at jeg gik glip af det. Mormor har lovet at hun nok skal lave and en dag når jeg kommer op. Så det hjalp lidt på det 😛

# Jeg har godt kunne mærke at det har været efterårs ferie. For de sidste par dage fik jeg rigtig vendt om på dag og nat. Hvilket ikke særlig smart, når det kun er en uges ferie. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

