Opdateringerne til Read-A-Thon. Oktober 2014

DSC_0094

Jeg er lige kommet hjem fra Jimmy og på vej hjem fk jeg handlet lidt ind til mine 24 timer. Fundet lys og hygge sokkerne frem. Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at opdatere her på bloggen. Men jeg vil komme med små opdateringer løbene på både Twitter og Instagram, hvor mit bruger navn er Mabrsa. Jeg glæder mig sindsyg til de næste par timer og jeg er sikker på at det nok skal blive en god oplevelse. Hvis i vil se, hvilken bøger jeg vil læse i år kan i se det her

Hvis i selv deltager håber jeg at i får nolge gode læse timer og i er velkommen til at smide en kommentar med et link, så jeg kan følge jer. Og ellers må i andre have en rigtig god weekend. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Opdateringerne til Read-A-Thon. Oktober 2014

Skriv et svar

