Bøgerne til Read-A-Thon. Oktober 2014

DSC_0063

På lørdag kl 14 til Søndag kl 14 er der Read-A-Thon. Det hele er enlig ret simpelt for det hele går ud på at du skal læse i 24 timer. Allerede der lyder det måske ret hårdt. Men tvertimod. For du læser i dit eget tempo, med de bøger du selv har valgt. Så det er ikke sådan noget med at man skal læse en hel masse bøger og blive stresset af det, fordi man ikke kan nå det. Og det er rigtig fedt 🙂 Det er trejde gang at jeg deltager og her er mine bøger som jeg vil læse.

  • Englefald af Susan Ee
  • Du af Caroline Kepnes
  • Eventyrbogen af Peter Madsen

Jeg skal til familie fødseldag om søndagen, og jeg ved at jeg kommer til at sove om natten. Så derfor har jeg ikke valgt flere bøger, end dem der er på billedet. Men jeg synes også at det er en fin lille stak. Siden datoen blev sat har jeg set frem til det her for det er rigtig hyggeligt og jeg elsker at folk kan samles på den her måde. Udover læsning kan man også skrive #Readathon på de sociale medier (fx Twitter og Instagram), noget som jeg selv kommer til at benytte mig af, for jeg synes at det er ret sjovt at se, hvordan andre læsere klare deres aften. 

Skal i være med til det?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Bøgerne til Read-A-Thon. Oktober 2014

  1. Det ser ud som en god lille stak, du har udvalgt dig. Jeg glæder mig meget til at høre din mening om “Du”, som jeg også selv regner med at læse i weekenden (eller måske før – jeg ved ikke helt, om jeg kan vente) 🙂

Skriv et svar

