Oktober Blog Challenge #13

Lav noget vildt

I min barndom har der ikke rigtig været nogle rolige Hotel ferier. I stedet for har vi (sammen med 3-4 familier) år efter år være på telt tur i Kullen i Sverige, hvor vi byggede vores egene lejer op for bunden af, lavet mad over bål, og vi 6 børn der fik lov til at lege i de svenske skove, uden at der var nogle forælder der holdt øje med os. Senere hen har vi været på vandre tur i Frankrag hvor vi gik i bjerge med et kort og et ælse der bar vores få tasker. De eneste mennesker vi mødt på den var de folk vi overnattede hos om aften. Det synes jeg var en ret vild oplevelse. Og hvis jeg havde været på sådan en tur i dag. Var jeg ikke sikker på at jeg havde overlevet 😛

Noget jeg forbinder med ordet vildt, er når man overskrider ens egene grænse, og her har jeg sammensat nogle ting som jeg synes er nogle vilde ting, og som jeg vil have svært ved at udføre, hvis jeg blev kastet ud i det her og nu. 

PicMonkey Collage

 1: Hold en tale foran en stor folk mennesker. Nogle vil måske synes at det her punkt er underligt, nu hvor jeg både har været i radioen og på live tv. Men når jeg taler der glemmer jeg alt om lytterne og fokuser kun på værten. Hvis jeg skulle holde en tale foran en stor sal fyldt med mennesker, tror jeg at jeg vil skide i bukserne. Jeg har før holdt en tale til min mors 50 års fødselsdag med de nærmeste mennesker, og bare det var slemt nok. Så jeg vil slet ikke forstille mig, hvordan jeg vil kunne klare det andet. 

2: Bungy Jump. Jeg har aldrig været bange for højder, så det i sig selv vil ikke være noget problem. Men det at komme ned med en elastik, vil gøre at jeg skulle overveje det en gang til. For jeg vil være bange for at elastik vil gå i stykker, så der bare vil var frit fald.

3: Overlevelsestur. Selv om at jeg har været på mange telt ture og vandre ture som barn. Så er jeg ret sikker på at jeg ikke vil overleve det i dag. Et er bare at gå de mange kilometer, 2, er maden. Jeg vil aldrig kunne finde ud af at lave mad på sådan en tur. Så jeg vil klart gøre alt for, at jeg ikke kom med på en overlevelsestur. Jeg synes selv at det er ret vildt med de personer der laver overlevelses ture i tvet. Jeg kan huske at jeg så en mand, lavede et program om, hvordan man overlevet i Junglen. Hvor han blandt andet skulle overnatte som manden på billede 3. Jeg fatter slet ikke, hvordan han true gøre sådan noget. Jeg vil dø på stedet.

4: Dykning. Jeg har før prøvet at snorkle og det synes jeg var ret fantastisk. Men jeg har altid haft respekt for de folk der dykker og laver dykker optagelser osv. For hvis det var mig der skulle dykke nede på havets bund vil jeg være utrykt på om udstyret er i orden, fordi man er så afhængig af det. Men når det er sagt, så tror jeg at det kunne være en vild oplevelse at komme ned at dykke.

5: Noget med min balance. Min balance og jeg er ikke de bedste venner. Jeg har før måtte afbryde en tur, hvor jeg måtte gå til bage, fordi vi skulle gå på en lille sti ud på meget stejl bakke. Og hvis jeg skulle over en hængebro, eller noget andet, hvor min balance skulle prøves af. Så vil jeg også synes at det var ret vild opgave. Og jeg er ikke sikker på at jeg vil udføre den. Hvor meget jeg end har lyst til det.

6: Faldskærmsudspring. Jeg synes at Faldskærmsudspring ser ret fantastisk ud, og jeg kunne godt tænke mig at prøve det en dag. Men når det kommer til stykket, tror jeg ikke at jeg det vil kunne udføre det, fordi jeg igen vil være bange for om udstyret er i orden. Men ellers er jeg sikker på at det vil være en vild oplevelse og en man vil huske resten af livet. 

Hvad skulle du lave, hvis du skulle lave noget vildt?

ChallengeOktober

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

