September 2014

Jeg har haft en rigtig sløv måned. Jeg har hverken været aktiv med læsning eller med mine indlæg på bloggen. Men jeg har så også været syg, og der har været vigtige emner på skolen. Så jeg synes at det er okay. Mit September indlæg kommer også ret sent. Men jeg har simpelhen haft for lidt overskud pga eksamen, som jeg synes var vigtigere at få syr på. Men nu skal det hele ikke lyde negativ, for September har også været rigtig hyggelig, med aftaler hjemme hos vennerne og familien, som jeg har sat pris på.

PicMonkey Collage

Læs om min uge:
3637 ● 38 ● 39 ● 40

 
Tryk på bogens billede for at komme videre til min anmeldelse af den.

Det har været en ret blandet fornøjelse med læsingen i den her måned. Jeg fik først læst Rød som blog, som jeg var helt vild med. Maze Runner. Var ret god. Men jeg synes at det tog lang tid før at jeg blev fanget af den. Den sidste bog i Divergent serien, Var bare en skuffelse, i forhold til de to første bøger i serien. Men det var nu rart nok at jeg fik den afsluttet. Jeg synes at alle 3 forsider er smukke på hver deres møde. Og jeg synes ikke at der er nogle af dem der er grimme. Så skulle det måske være Divergent. Men det er mest den øverste del af forsiden, som jeg ikke bryder mig om. 

PicMonkey Collage

Min veninde og jeg var så heldig at vi kom til Kinotur, hvor de viste filmen Hundredefodsrejsen. Det er en fantastisk sød film, og jeg kunne godt finde på at se den igen, på et eller andet tidspunkt. De gange jeg har været på Kinotur har det været i Palads, men den her gang var det hos Nordisk films eget sted, og det var ret sjovt at se det. Min kusine og jeg var inde og se The Maze Runner. Jeg nåde at læse bogen inden vi skulle ind og se den, og det var ret sjovt at se den med nye øjne. Jeg er glad for at jeg fik set filmen, før at jeg fik læst bogen, for jeg kan godt se at de har lavet ret meget om i den. Filmen er stadig god, men der skal gå noget tid før jeg vil se den igen.

I September måned har jeg fået set de første afsint af serien Outlander, som er en fantastisk serie. Der udover har der været en masse underholdning i tvet som Mit hjem i dine Dit hjem i vores hænder. For lækker til love, og Familien på Bryggen. Jeg har også prøvet at se Popstar, men opgav at se det da er for kedeligt. 

I skolen har vi haft rigtig meget om Php da det er en vigtig del til eksamen. Så det har stor set fyldt hele September måned. I midnten af måned har vi hhaft et projekt der hed prøve eksamen, Hvor vi skulle lave en side, og forløbet vil svare til eksmaen. Emnet til vores side var valgfrit og jeg havde valgt at lave en side, hvor man kunne læse lidt om de dyr der er ved at forsvinde fra vores verden. Jeg synes selv at det blev ret godt, og jeg fik også 10 for den opgave. Hvilket var fedt, lige op til eksamen. 

PicMonkey Collage

Jeg har fået en del ting i løbet af September måned. Jeg har fået 3 bog pakker fra 3 forskellige forlag. De 3 bøger er. Eventyrbogen af Peter Madsen Rød som blod af Salla Simukka. En plus en af Jojo Moyes. Der udover har jeg modtaget to ting fre Ebay. De lilla høretelefoner og en lille parfume holder, til hverdags brug, begge to er jeg rigtig glad for. Jeg har købt en ny lyskæde, et par nye sko, samt spillet The Sims 4. Sidst men ikke mindst har jeg også vundet et gavekort til Paradis fra Saxo. Det er nogle super lækkere ting, og jeg har brugt de flest ting, op til flere gange. 

I løbet af måned har jeg oplevet:

  • Haft en hyggelige aftaler med familien
  • Og med vennerne og Jimmy
  • Været på Kinotur, hvor vi så filmen Hundredefodsrejsen
  • Set filmen The Maze Runner med familien.
  •  Været ude og spise med Jimmy, Mette og hendes dreng.

  

I Oktober har jeg allerede været på Shopping tur, ude og bowle og op til en eksame. Der kommer til at være en del hyggelige aftaler med familien. Også har jeg også efteråresferie, hvor Jimmy og jeg skal se hinanden. 

Jeg har at i alle har haft en god måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

