Oktober Blog Challenge #9

5 ting der gør dig awesome

2014_10_09_16_26_03Nogle gange skal man huske at rose sig selv, og det er jeg ikke god til! Jeg hader sådan nogle her indlæg, og ansøgninger, hvor vi skal rose os. Så det her indlæg har virkelig fået mig til at gruble. Til at starte med har jeg fået Jimmy og 2 veninder til at finde på 5 ting og til sidst vil jeg selv komme med min liste. 

Jimmy

  1. Din personlighed.
  2. Utrolig hjælpsom.
  3. Dit skønne humør.
  4. Dit store hjerte.
  5. Din tålmodighed – især overfor mig.

Veninde nr 1: 

  1. Lytter.
  2. Sjov.
  3. Hjælpsom.
  4. nørdet på den gode måde.
  5. smilene.

Veninde nr 2:

  1. Awesome til teknologi, sådan noget som at installere seje apps osv. 
  2. Varm og lyttende menneske.
  3. Glad.
  4. Smilene. 
  5. Hjælper altid dem som der står dig nær.

Min egen liste:

  1. Jeg er der altid for de nærmeste. 
  2. Jeg er glad og smilene 
  3. Jeg siger min ærligmening.  
  4. Jeg er glad for mine hobbyer og jeg ikke bange for at snakke om dem.  
  5. Jeg er ikke bange for at fortælle om mine oplevelser med ensomhed.

 

ChallengeOktober

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

