Instaspam. Uge 40 i 2014.

 

  1. Elsker den nye Fanta! Og jeg kan bare ikke finde den nogle steder. 
  2. Nye sko 😀 De ser super lækkere. 
  3. Har modtaget en mystisk pakke fra Rosinante & Co
  4. Frozen i frokost pausen 

  1. Fik prøvet fad af, og det er super lækkert til lasagne. 
  2. Blomster til mor og søster
  3. Vi har en hyggelig familie middag hjemme hos min mor. 
  4. Min veninde og jeg er på vej hjem i bussen efter en hård shopping tur 😛 

  1. Vejret var super lækkert om lørdagen.
  2. Der er tilbud på Ben og Jarry is i Føtex. Så det skulle jeg da lige benytte mig af.

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

