Oktober Blog Challenge #6

Noget du gerne vil opleve

Der er en del ting jeg gerne vil nå at opleve! Blandt andet vil jeg gerne ud og rejse. Både til USA, Asien, New Zealand og på Interrail tur i Europa. Hvor jeg både vil se nye steder som Irland, Island, Tyrkiet, og besøg steder hvor jeg har været der i blandt London, Rom og Disneyland. Der udover vil jeg gerne prøve at være ejer til en kat og en lejlighed. Få en uddannelse, og et hyggeligt bryllup med de nærmeste. 

Der er også små ting som jeg gerne vil. Det er sindsyg lang tid siden at jeg har været i Tivoli, og jeg har aldrig set Tivoli med Halloween tema. Det kunne være en utrolig smuk oplevelse. Jeg vil gerne opleve flere steder i København, og andre steder i landet. Jeg vil også gerne have fået læst nogle af alle mine ulæste bøger, og se nogle af efteråetets film i biografen. Både de store film, men også de små romantiske feel good film. 

Hvad vil du opleve?

ChallengeOktober

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

