Mine uge 40 i 2014.

 

PicMonkey Collage

Top:

# På skolen har vi afleveret den første del af eksamen, og vi er gået videre med den sidste del, som skal afleveres på tirsdag. Det er gået ret godt, og jeg følger ikke at jeg er kommet bagud med min side. Der udover har vi også fået vores tider til eksamen, og jeg skal op kl 9:30. En tid jeg er ret glad for. For så kommer jeg ikke sent hjem. Den sidste skal nemlig først op kl 15 til 15:30. 

# I den her uge har jeg fået/købt en masse lækkere ting. Blandt andet de sko som i kan se på det første billede. Prisen på skoene var 200 kr, men jeg gav kun 75 for dem. I min postkasse lå der den anden dag et mystisk sort brev fra forlaget Rosinante & Co. Som iindeholdteen stort æske og en gulmønt. Lidt reklame for bogen Endgame, der udkommer den 7 Oktober. Jeg er ret spændt på at se, hvordan bogen er. På de sidste billede ser i nogle gaver som jeg har fået af min mor og Hans fra deres Japans tur. Der er en bluse, parfume, bogmærke, en ugle vedhæng der skulle beskytte en og et selfi ting, som er ret populært der over. 

# Min mor og Hans kom hjem fra deres Japan tur (de har været afsted i 14 dage) i mandags. Min mormor, morfar og jeg var invitret til middag om fredagne, og det var rigtig hyggeligt. Før de rejste flyttet de ind i en ny lejlighed, som jeg ikke nået at se inden de tog afsted. Den er rigtig fin, og jeg tror at det bliver glad for den, når de først er kommet på plads. 

# Min veninden og jeg var ude og shoppe om lørdagen. Jeg fik købt nogle bukser, som jeg har manglet. Vi var tidligt hjemme, og det var faktisk rigtig rart. For så kunne jeg slappe af om aften. 

# Om lørdagen var det et super lækkert vejr. Så det var næsten for trist at være inde i et shopping center.

# I den her uge har jeg haft snuden ned i bogen En plus en af Jojo Moyes. Min første bog med hende var Mig før dig, som tog mig med storm, så der for var jeg rigtig spændt på at se, hvordan En plus en vil være og den mindst lige så god! Desuden kommer Jojo til bogforum, og jeg skal klart hen og hilse på hende!

# I August måned fik jeg købt et nyt fad der kan bruges til alle mulige ting. Jeg købte det fordi jeg savnede et godt fad til oven madlavning. I løbet af ugen fik jeg lavet lasagne, og fadet passer perfekt til den ret. Så jeger super glad for det! Der er en da låg til fadet, hvilket er ret lækkert, for så kan man bare tag det på fadet, og ind i køleskabet hele. Så det er et ret smart fad. 

Flop:

# Det bliver koldere og koldere om morgen. Og det er ikke specielt fedt, når man skal skal sidde i en bus i over en time, og der ikke er noget varme i bussen. Den ene dag havde det regnet, nøj hvor var det koldt at sidde i bussen. 

# Jeg har slet ikke haft overskud til noget som helst i den her uge. Det er ret træls, men jeg tror at det er fordi jeg er så fokuseret på min eksamen, hvilket jo kun er en god ting. 

# Om lørdagen da min veninde og jeg var ude og shoppe. Var der så mange mennesker i centeret med børn der skreg og det hele. Der var heller ikke rigtig noget at kigge på, også var vi begge to helt færdige, på hver sin måde. Så det blev en kort shoppe tur. Hvilket jeg var lidt ked af, for jeg havde glædet mig til at vi skulle have nogle timer sammen. 

# Det er 3 uge i træk at Jimmy og jeg ikke har set hinanden. Vi kommer først til at se hinanden på fredag, og jeg savner ham! Så jeg glæder mig til på fredag, for det bliver skønt at se ham igen. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

