Oktober Blog Challenge #4

3 yndlings blogs

 

Nogle vil måske mene den her dags emne vil være nemt at skrive om. Men jeg synes faktisk at det er ret svært. For jeg synes at jeg efterhånden har skrevet om en del bloggere her på bloggen, og jeg synes at det er kedelig at gentage sig selv. Derudover er der mange bloggere som jeg synes har nogle utrolige skønne personligheder, der stårler igennem deres blogs, så det har været umuligt at vælge 3 yndlings bloggere. Der for har jeg fundet 3 bloggere til jer, som er nogle af de nyeste jeg har fået øje på. Hvis i ikke kender dem i forvejen, synes jeg at  i skal tjekke deres blogs ud. For de er ret fine på hver deres måde.

h

De 3 blogge som jeg snakker om er Emma, Anne-Li og Michella. Emma og Anne-Lis blogge minder måske lidt om hinanden. Også alligevel vildt forskellige. De snakker begge to om skønhed, og viser deres outfit frem. Der udover laver de begge to vidoer. som er skønne at se på, på hver deres måde. Emma er i gang med at lave sin første kogebog. Så på hendes blog er der en del opskrifter, som altid ser lækkere og nemme ud at lave. Jeg har ikke fået lavet nogle af dem. Men det skal jeg altså snart prøve! Jeg er helt vild med de indlæg som Anne-li for de er fyldt med hendes oplevelser i hverdagen, makeup og personlig emner/oplevelser fra hendes liv. 

Michella er en bog blogger, som jeg er glad for at have fundet, for hendes indlæg er ret underholdene at læse også elsker hun Harry Potter. Man kan godt blive lidt misundlig over hendes samling af Harry Potter bøger. Hun har altid nogle skønne billeder af hendes bøger på bloggen og sbidst men ikke mindst har hun og ida fundet på #SORTSUPEREGO som er en genial idé!   

ChallengeOktober

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

