Oktober Blog Challenge #1

På Cathrine køre der lige nu en Oktober blog Challenge. Jeg synes at Blogs Challenge er ret hyggelige, og der er nogle spændende emner. Så jeg har valgt at deltage. Hvis i vil læse mere om den, kan i sen den her

ChallengeOktober

Yndlings snack

I dag skal vi skrive om ens ynglings snack. Mit kan godt skifte alt efter om hvordan mit humør er, og hvilken årstid vi er i. Men jeg har altid noget ynglings snack som er de her ting: 

Chips – Is – Frugt – Kage – Kex

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 ChallengeOktober

 

 

Skriv et svar

